Terhangat Di Corong2 Terang





Polite Awakening : Bila lidah itu tidak lagi terbelit.. ..
Fuhhh..tinggal satu paper lagi tok abiskan final year nie,sori mates da lame x update blog haha busy kemaen hehe,..
okay tok tatapan serta release tensile eh silap tension haha presenting artis yg bertuah utk menghiasi sorenye di laman sesawang nie terimalah..haha
p/s: kpd sespe yg nk knl2 usha mamat nie leh la ke fb beliau haha


video

p/s: kalo ade vid cam yg menrik boley la email kan ea,kat cni salah satu tmpt anda femes!! ;) hehe caloo

1 comments:

  1. moral value: kalo kite ajak lepak sure dy pon akan join jugak peace (^,^)V

    ReplyDelete

Copyright © / Apresiasi Poce.

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger